Followers

Sabtu, 16 Februari 2013

Kek Coklat ᕙ( ^ₒ^ c)

      Assalamualaikum dan selamat petang semua yerp . Hari dah 16hb Februari 2013 . Maksudnya saya dah berada di menara gading . Mesti fikir kan kenapa balik awal sangat ? ikut suka la . HAHA >_< . Takdelah . tiket bas untuk 16hb dan 17hb dah habis . So untuk langkah selamat beli la tiket yang 15hb . Kalau ambil 18hb memang skip kelas la jawabnya . Tak sanggup saya nak ponteng nih sebab saya tak nak kecewakan ma saya :)

Okay la , entry kali nih nak bagitahu je yang semalam Ma saya buat kek coklat untuk saya . Saya nak buat sebenarnya kek tuh . tapi tak sempat .. yela , masa nak balik baru nak terhegeh-hegeh nak kemas barang la , nak cari barang la . (takleh buat menantu nih ) . hihihi .. Takpe nanti saya buktikan kat korang semua yang saya pun pandai buat dan lebih sedap lagi dari Ma saya buat :P




                     Tengoklah kek nih . nampak sedap kan ? abaikan botol susu tuh :D


Okay la . sampai sini je dulu . tulis² panjang² bukan korang nak baca sangat pun . huhu . Bye :)

2 ulasan: