Followers

Khamis, 3 Januari 2013

2013 KU .


Selamat pagi diucapkan kepada sape² yang membaca blog aku nih . Pagi ni aku tibe² bangun awal sebab semalam letih sangat sampai tertidur . So pagi² nih aku ada mood untuk post sesuatu . Post yang pertama bagi tahun 2013 . Hehehehe . So kalau sebut pasal tahun baru mesti semua sibuk pasal azam masing² an . mestilah aku pun ada jugak .
jadi hari ni aku nak kongsi dekat korang semua .

Azam tahun baru aku takdelah gempak macam korang . Ada yang aku dengar sampai nak pergi umrah lah , pergi haji la , nak dapat 4flat la , macam² la . Alhamdulillah lah bukan azam yang bukan² . Aku paling suka dengar azam yang nak pakai tudung . sweet gituh . hahahaha . aku doa la sape² yang nak bertudung tahun dapatlah dia bertudung yer .

So tahun baru 2013 nih aku berazam just satu je dalam kepala aku nih . Cakap lah lagu mana un . Aku nak yang nih je . Aku berazam tahun nih aku nak berubah menjadi lebih baik daripada tahun lepas . Semua orang mesti ada kebaikan dan keburukan masing² kan . jadi tak terkecuali lah aku nih . Biar nama pun Muhsin . Orang yang baik . Tapi tak terlepas nye dari buat salah . so tahun nih azam tuhlah aku letak dalam diri . Nak berubah sikit² . Bukan senang nak berubah sebab banyak sangat dugaan yang kena hadapi . Kalau caci maki orang tuh takyah nak elak la . Confirm dapat nya . Sabar jela. Sedangkan Para Nabi berdakwah sampai beribu-ribu tahun . Sedangkan aku umatnya takkan tak boleh kot sabar dengan dugaan tu semua nak berubah an . So conclusion nye aku dah letak dalam diri nak berubah . Harap² korang doakan lah aku nih yerp . Aku tak mintak lebih pun dari korang . huhuuhu .

Tampal gambar sikit . 2013 :D

Okayla . sampai sini sahaja. I gotta go now . Mata dah layu . huhuu . okay . Assalamualaikum dan Selamat Pagi :)

2 ulasan:

  1. azam tahun ni tanak ade boy n tanak jadi boros.ohyeah=P aja aja fighting!

    BalasPadam
  2. Merchanical Engineering !! Hehe

    BalasPadam