Followers

Khamis, 20 Disember 2012

Macam mana nak berubah ea ?


Hari ni macam biasa . tak ada pape yang menarik berlaku dekat luaran nih . cuma ada satu perkara yang merunsingkan benak fikiran nih . Sungguh banyak tanda soal tertanam di dalam kepala nih . Nak tau tak apa dia . jeng² .. Bila nak berubah ?



Soalan nih la menyebabkan aku tak boleh duduk diam . Setiap hari mesti aku duk tepi tingkap fikir dalam hati ni . Bila la nak berubah . Kawan² aku yang aku kenal dulu nakal sekarang dah berubah . aku je yang masih same sampai sekarang . Nak cakap jahat tuh takdelah jahat sangat . Cuma nakal sikit je . Nakal aku tak pernah rogol anak dara orang pun . Huhuhu .

Suatu hari nanti . Insya'ALLAH :)

Hidup aku macam biasa la . Tak pernah lari dari tuduhan yang dilemparkan . Walaupun aku akuinya tapi tu zaman sebelum aku masuk UiTM lagi . Sejak aku masuk UiTM nih , aku dah tak seperti dulu dah . Kalau dulu tiap² hari fikir pasal perempuan . Tapi sekarang fikir siapa yang akan jadi isteriku . Hehehe . melalut lah pulak . sekali sekali . :D

Aku sebenarnya nak berubah menjadi seorang yang  lebih baik dari sekarang . Maksudnya kalau dulu nak dekatkan diri pada ALLAH susah . Tapi satu je harap  ada orang yang boleh tolong ubahkan dirikuni . Betulkan jalan aku . Dengan ALLAH aku dah memohon kepadaNYA . Tapi sekarang aku nak seseorang yang boleh buat teman bicara :(

Okayla . mata dah ngantuk nih . yela . kepala kalau dah pening . memang mengadap laptop pun silau . Aku tak nak rabun , Kay la . GUDNITE

Kalau sudi tinggallah komen anda yerp :)

3 ulasan:

  1. Biar orang nak kata apa about kehidupan kita yang lepas. If betul nak berubah, pekakkan telinga and tetapkan hati nak berubah kerana Allah. Once kita ada niat nak berubah, jangan pernah berpaling pada kenangan lalu. Tetapkan dalam diri, Allah sentiasa ada dgn kita. InsyaAllah.

    BalasPadam
  2. semuanya bergantung pd niat kita sendiri.paling penting istiqamah. INSYAALLAH :)

    BalasPadam
  3. Its okay . If u feel down . U just " let down " on sejadah . Talk to Allah . He's waiting to hear from u . Cry to Allah . He's waiting to remove ur tears . Pray to Allah . He's waiting to answer it . Allahu . Be tough !! =)

    BalasPadam