Followers

Isnin, 24 Disember 2012

HandphoneKu !!!


Ketika hujan tengah mencurah bagaikan air terjun . Terasa lah nak post untuk malam nih . Jeng² . ce teka apa yang aku nak post ? hehe . tengok tajuk la . Sebenarnya hari ni ada satu eksiden . tapi bukan eksiden melibatkan nyawa . nih melibatkan handphone kuuuu ..

Tersebut la kisah , hari ni ada pergi Hospital Kuala Terengganu (HSNZ) kalau orang ganu la sebab melawat pak sedara yang terkena penyakit angin ahmar . So taknak la citer kisoh tuh . nih nok citer kesoh handphone nih . huhuhu . sebelum melawat tuh , tibe² perut aku memulas dan menyebabkan aku nak ke tandas . Jadi diqasarkan citer aku time aku nak sangkut seluar tuh . Tibe² blub bunyi ade sesuatu masuk dalam mangkuk jamban . 

Mula² tuh buat rilek la dok perasan nape jatuh . tapi bila tengok betul² menyala lagi . Rupanya handset aku yang menyala tuh . Kalau korang keadaan camtuh korang buat apa ? haaa . sape tau apa aku buat ? 

Ni lah handphonenyaaaaa .. :(

Aku apa lagi . tak mikir panjang dah , terus tangan masuk ke dalam mangkuk tandas tuh handset punya pasal . Bayangkan masa tuh camna perasaan aku . Walaupun korang fikir aku nih pengotor tapi sape tak sayang handset sendiri an ? Kalau korang pun same gak cam aku nih . Sekarang an manusia tak boleh hidup tanpa handphone . huhuh .

Alhamdulillah , handphone aku berjaya diselamatkan . Tapi sekarang nih tak hidup lagi handphone tuh . kena jemur lama sikit maklumlah hujan aje sekarang nih ganu . huhu .

Okaylah . Nak main game pulak . Hehehe . nanti lah pulak baru update untuk post seterusnya . OKayyyyy . Nite :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan