Followers

Ahad, 21 Oktober 2012

Sedikit perkongsian :D



Lame tak post . Maklumlah dah jadi budak Universiti nih ade final exam . huhu . okay la . Hari nih saya nak kongsi sedikit sedutan video yang saya tengok . disebabkan video nye panjang . So saya ambil scene yang penting . Kalau ikutkan semua penting tapi mungkin ni penting bagi saya . Topik nya memang menjadi hangat pada masa kini . Nak-II remaja kat luar sana tu . huhu . saya dah ambil iktibar dah dari video nih :D
 Ceramah daripada : Ustaz Kazim Elias


                                          Jemputlah klik play . Lepas tu komen lah sikit yerp :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan