Followers

Jumaat, 6 April 2012

Hepy ! Suka ! Gelak !


ok , hari ni masih ada waktu untuk menulis even takde masa , haaa. dah agak lame aku menganggur dan menyebabkan aku jadi gler !! haha .. guraw je , yang kita selalu dengar bila menganggur nih mesti tidur , lepak dan makan (TLDM) ,, hoho.. tapi itu orang lain , aku nih tak suka buat semua tu ,, yang aku buat . tidur , makan , main , jalan (TMMT) .. haha . pape la. yang aku suka bila xde kerja nih , main jela .. haaa .. setiap kali ad mase free . main je .. letih tu letih gop , p duli ap .. haha ,, yang aku suka sekali main adalah takraw ., nak kata pndai tu tak pandai la ., tapi cukup untuk pecahkan perot , yela !! gelak tak pernah ilang dari gusi nih , sokmo time maen je , nak gelak. yela , sorang-2 macam "STATE" .. haha ni ad stu pic yerp : 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan