Followers

Selasa, 24 Januari 2012

kebosanan , .

haaa ,
lama aq tak post an . hari ni bwu ad mse nk bukak blog nih and leh post pape un , . aq sbrnye nak post tiap2 ari tapi xde mse la . , hari ahad 2 aq pegi tolong orang kenduri , siap jadi kenduri , fuuhhhh . letih molek ,, huhu . , pstu hari isnin lak aq kne tolong abang ku pindah sebab bini dia dah nak bersalin . tak kesah lah sebab aq dapat upah , haha . jahat tol , tak ikhlas ,, huhu ..
hari ni aq nak cakap pasal aku pergi umah tok aq . , tok aq nih aq tengok da semakin nyanyuk la , tak di dia tanya aq soalan yang sama 2 kali ., "ma wat pe kat umah ?" tapi takpela , yang penting dia masih ingat lagi orang kan , aq sayang tok aq macam mane dia pun , hari tu ma aq cerita yang tok aq cari aq padahal dia da tau yang aq pergi menyahut seruan kerajaan , haha ..


ni budak sape ntah , aq jumpa kat umah mak sedare aq yang dekat nge umah tok aku

haaa ., pasal gambar budak yang kat atas nih , yang aq taw nama dia bihah , mula2 dia tengok aq senyap je . , yela , budak2 kalau tengok orang first time emg la diam an . tak sampai setengah jam dia da mula kacip dengan aku , nak taw tak sebab ape ? sebabnya aq bukak je webcam , dia terus mari diri depan aku , tu pasal aq sempat snap gmbar nge dia nih , cute tak dia ? mesti cute an . , haha .

4 ulasan: